سری جدید مویک با نام mavic 2 pro و mavic 2 zoom  معرفی شده است . هر دو پرنده فوق العاده هستند و انتحاب بین آن دو ممکن است ساده نباشد . عملکرد پرواز در هر دو ورژن مویک 2 یکسان است . با سرعت ماکزیمم 72 کیلومتر بر ساعت ، هر دو 31 دقیقه پرواز میکنند و هر پرنده قادر به ضبط تصاویر با کیفیت 4k – 100mbps هستند .

مویک 2 زوم و مویک 2 پرو هردو مدهای پروازی یکسانی دارند و نسبت به مویک پرو تغییرات چشمگیری داشته اند.

mavic 2 zoom یک لنز تصویر با سنسور 1/2.3 را دارا میباشد که با فوکوس 24-48 و زوم 2 برابر شاید خیلی خوب به نظر نرسد اما در نتیجه نهایی تصویر بسیار تاثیر گذاشته است و هنگامی که در حال ضبط با کیفیت HD هستند میتوانیداز زوم 4x استفاده کنید .

 

هر دو ورژن از مویک 2 مدهای تصویری بسیاری را ساپورت میکنند اما مویک 2 زوم دارای مد dolly zoom می باشد که در اصل یک افکت تصویری است که در آن سوژه اصلی ثابت و بک گراند دورتر و نزدیک تر میشود که تصاویر بسیار جذابی را ارائه می دهد . همچنین mavic 2 zoom  دارای مد سوپر رزولوشن می باشد .

مویک 2 پرو

دوربین مویک 2 پرو عکس هایی با کیفیت 20 مگاپیکسل را ارائه میدهد و همچنین سنسور بزرگتر و لنز اولیه معادل 28mm دارد. نرخ iso  تا 12800 بالا می رود . که از ورژن zoom  بالاتر است .

mavic 2 pro با ترکیبی از دیافراگم قابل تنظیم و سنسور بزرگتر در محیط هایی با نور کم تصویر با کیفیت بهتر و بدون نویز و کاهش کیفیت رنگ ثبت میکند .

مویک 2 پرو نسبت به ورژن زوم به علت استفاده از تکتنولوژی HNCS که برای داشتن تصاویر با رنگ های طبیعی تر و زنده تر استفاده می شود، دارای تصاویر با کیفیت تر و با تعدد رنگ بیشتر تا 1 بیلیون می باشد درحالی که ورژن زوم تا 16 میلیون رنگ ضبط می کند ، همچنین در حالت افزایش HDR تصاویر ، مویک 2 پرو یک پله بالاتر از مویک 2 زوم hdr  را افزایش می دهد و تصاویر بهتری ارائه می دهد .

اگر شما خواهان ضبط تصاویر با کیفیت رنگ و HDR  بالاتر و همچنین ثبت جزئیات با کیفیت بیشتر هستید و تصویربرداری در محیط های با نور کم برایتان اهمیت بیشتری دارد مویک 2 پرو گزینه بهتری است ، اما چنانچه زوم بالاتر و فوکوس و ثبت تصاویر سینمایی تر با افکت های موجود در مویک 2 زوم جذابیت بیشتری برای شما دارد قطعا مویک 2 زوم بهترین انتخاب برای شماست .