مویک مینی

MavicMini

مویک مینی

مویک مینی که پرنده ای است که بعد از مویک پرو 2 وارد بازار شد،پرنده ای بسیار فشرده ودر عین حال قدرتمند که می تواند همراهی مناسب برای شما باشد و لحظاتی برای شما خلق کند که فوق العاده است . همچنین از برنامه ی ساده ی DJI Fly استفاده می کند که پرواز با آن ساده است برعکس پرنده های‌ دیگر.وزن این پرنده که فقط 249 گرم است و اندازه ی آن به اندازه ی کف دست شماست، به راحتی حتی در جیب شما هم جا می شود و می توانید با آن پروازی ایمن به خاطر سنسور ها و GPS آن داشته باشید.

 

MavicMini

ویژگی های مویک مینی

کاربری آسان مویک مینی

با برنامه DJI Fly که مختص این مویک مینی است، میتوانید تنها با چند کلیک، به صورت حرفه ای تصویربرداری کرده و به علاوه‌ی آن، این برنامه دارای اموزش پرواز میباشد که در عرض چند دقیقه مهمترین نکات پرواز را به شما آموزش میدهد.

کوچک و قابل حمل

همان طور که گفتیم یکی از ویژگی های اصلی کوادکوپتر مویک مینی، جمع و جور و قابل حمل بودن این پرنده ی کوچک است. مویک مینی بدون لوازم جانبی در حد یک گوشی تلفن همراه فقظ 249 گرم وزن دارد. این ویژگی باعث شده که این کوادکوپتر را بتوان به راحتی جابجا کرد.

 

MavicMini

پرواز امن

کوادکوپتر مویک مینی دارای محافظ ملخ 360 در میباشد که امنیت پرواز شما را تضمین میکند.  همچنین سنسورهای که در اطراف این کوادکوپتر وجود دارد به شما کمک میکند پرواز بهتری داشته باشید.

MavicMini

الگوهای پرواز مختلف

مویک مینی دارای الگوهای پرواز مختلفی است، به این صورت که یک فرد مبتدی نیز به سادگی میتواند با استفاده از این الگوها بهترین تصاویر هوایی را ثبت کند.

این الگو ها ظبق گفته خود DJI عبارتند از:

  • sport

این الگوی پروازی برای این به وجود آماده که پرنده ی شما با بیشترین سرعت پروازی ممکن حرکت می کند و قدرت مانور بالایی نیز دارد  در این حالت شما نمی توانید به هیچ یک از قابلیت های عکس برداری سریع پرنده دسترسی پیدا کنید در این حالت شما می توانید پرنده به سرعت به یک منظقه برسانید و از آن محدوده ی مورد نظر عکس برداری کنید.

مطمئن شوید که از این الگوی پروزی فقط در فضا های باز استفاده می کنید

  • Position 

این الگوی پروازی که الگوی پیشفرض در مویک مینی است به کمک می کند که به ما دسرسی به عملکرد های اساسی هواپیما را می دهد که شامل GPS و سیستم گذر از موانع را می دهد و اجازه می دهد در محیط پرواز کند

  • Cinesmooth 

این مدل پروازی که مناسب فضاهای بسته است که حرکات آن بسیار ادام است و حساسیت پرنده به شدنت بالا می رود

MavicMini

  1. کیفیت دوربین

کوادکوپتر مویک مینی دارای گیمبال 3 محوره با سنسور 12.3 اینچی است که باعث میشود تصاویر گرفته شده با این کواد کوچک کمترین لرزش را داشته باشند. همچنین دارای کیفیت فیلمبرداری 2.7K و کیفیت تصویر برداری 12 مگاپیکسل میباشد. دوربین این کوادکوپتر کوچک و ثبت یک دوربین حرفه ای با کیفیت فوق العاده عالی میباشد که میتوانید با آن تصاویر و فیلم هایی با کیفیت عالی را ثبت کنید.

MavicMini

رادیو کنترل مویک مینی

رادیو کنترل مویک مینی مانند کوادکوپترهای سری مویک DJI است به این صورت که گوشی یا تبلت در قسمت پایینی کنترلر قرار دارند و جوی استیک های آن به صورت پیچ باز و بسته میشود. برد رادیو کنترل مویک مینی 4 کیلومتر است یعنی بدون فرکانس مزاحم میتوانید پرنده خود را تا شعاع 4000 متری هدایت کنید.

MavicMini

 

تایم پروازی Mavic mini

باتری لیتیوم پلیمری کوادکوپتر مویک مینی به گونه ای طراحی شده است که 30 دقیقه مداومت پرواز را به این کوادکوپتر کوچک میدهد.

تصویربرداری سریع

با استفاده از حالت QuickShot میتوانید در کوتاهترین زمان، بهترین تصاویر را در حالت های Dronie, Cricle, Helix, Rocket مختلف ثبت کنید.

 

تصویربرداری سریع

با استفاده از حالت QuickShot میتوانید در کوتاهترین زمان، بهترین تصاویر را در حالت های Dronie, Cricle, Helix, Rocket مختلف ثبت کنید.

MavicMini

 

 

لوازم جانبی مویک مینی

MavicMini

هاب شارژر

با این هاب شارژر میتوانید 3 تا باتری مویک مینی را به صورت همزامان شارژ کنید همچنین میتوانید به عنوان پاوربانک برای شارژ تلفن همراهتان استفاده کنید.

MavicMini

 

پایه شارژ

این پایه یک مکان امن برای پهپاد شما میباشد که میتوانید در زمان شارژ پهباد خودتان را در این پایه قرار دهید.

MavicMini

 

محافظ ملخ

استفاده از محافظ ملخ برای ایمنی بیشتر میباشد. محافظ ملخ های در نظر گرفته شده برای این کوادکوپتر به صورت 360 درجه میباشد که با بستن محاظ برروی پرنده میتوانید پروازی ایمن را داشته باشید.

MavicMini